Beginning of something new.

Två inlägg på två dagar.. Det här måste ju fan vara rekord. Inte för att det finns mycket att säga.
Men läget just nu:
   Jag var till Valbo idag igen.
   Jag har helt inofficiellt bestämt mig för att återuppta träningen.
   Klassen suger.
   Skolan suger.
   Schemat suger ännu mer.
   Klassen suger.
   Jag har nog aldrig viljat bli av med familjen så desperat som nu.
   Jag har heller aldrig någonsin varit så taggad på något i hela mitt liv som nu. Jag vill verkligen att något ska hända. Något måste det. Annars tar jag livet av mig.
   Någon som vill flytta in i en lägenhet någonstans med mig?

Carros katt Oredigerad
Lady Melker


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag kan flytta in i en lägenhet nånstans med dig!!! :D Och du ska fan inte ta livet av dig! -.-'

2009-08-30 @ 19:17:31
URL: http://ceciliaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0