Inget säger 'jag älskar dig' som en bandyspelare.

Okej. Jag visste att det var illa.. Det insåg jag faktiskt för bara några dagar sen. Tidigare har jag bara drivit runt om det, aldrig riktigt trott på det. Men nu vet jag. För något lär ju vara jävligt fel när man skolkar en hel skoldag bara för att man inte vågar möta sina spöken.

I övrigt har jag insett att jag antagligen aldrig kommer att bemästra gitarren som jag vill. Jag har iallafall inte tillräckligt med ork för just det nu.
Broder har fått börja på elbas; något som jag aldrig ens kunnat drömma om. Vilket suger. Vad som suger ännu mer är att han är liten. En vidrig dvärg. Usch. Inte för att jag har något emot dvärgar. Men usch.

Fader har i ett maktrage beslagtagit min flugsmälla. Inte för att dom inte har någon, nej. Själva har dom ju både en vanlig och en elektrisk. Men det duger inte. Det måste tydligen vara min. Så den "lilla" flugan flög upp till mitt rum, och utan flugsmällare sitter jag här beväpnad med endast en hammare. Jag är rädd för att datten aldrig riktigt kommer bli sig lik igen....

Jamen nu tänkte jag 'pumpa på' så blir det kanske inge mer sen, men vafan. Kastar väl kanske in en massa bilder imorrn. Om jag mår bättre eller nått.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

life sucks :/<3

2009-08-31 @ 21:47:34
URL: http://ceciliaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0