I wonder if he knows he's all I think about at night..

Inget varar för evigt. Ändå tror man, hopps man. Innerst inne kanske man vet ändå; vad som väntar.

All choklad i världen skulle inte göra mig glad nu. Allt verkar bara gå åt helvete just nu.. 
Jag blir bara mer och mer förvirrad. Jag ser på folk utan att se dom, hör dom prata utan att lyssna. Det är som om att titta på världen genom en tjock glasvägg, några få sprickor släpper igenom ljuset, annars är allt stilla. Jag ser tillbaka på allt genom dimma, det går inte.

Oredigerad
Hippiebussen ska rustas och avgudas in i oändligheten<3333333333333333333                    Oredigerad
En oförglömlig kväll, som blev natt, som blev dag igen, som blev underbar.   Oredigerad.
En oförglömlig kväll, som blev natt, som blev dag igen, som blev underbar.   Oredigerad.
Undrar vem som tog bilden..  Oredigerad.
Sommarlov <3
Sommarlov <3

The hearts start breaking as the year is gone
The dream's beginning and the time rolls on
It seems so surreal

Fantastisk helg <3














It's 4 a.m. and I wake up cursing your name with tears in my eyes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0