Speaking of hell, here I am.

Jag har insett väldigt många fascinerande saker den senaste tiden. Folk har fått mig att förstå så mycket mer av mig själv. Det kanske inte skadar att prata med folk då och då ibland.. Rent egoistiskt liksom. Jaa, och jag har insett att jag kanske inte kan läsa människor lika bra som jag trodde. Och jag är rätt säker på att jag har varit överoptimistisk på vad folk anser om mig, vilket suger.
I övrigt har väl dagen varit lika fascinerande som vanligt; sliten mellan folk man känner och folk man vill känna.

Jajusste, jag har även insett att jag har en rent av övermänsklig självbehärskning. Jag lyckades faktiskt med att inte slå ner turk-äcklet bredvid mig.
Jag är väl kanske lite rasist,känns så jävla dumt att ljuga om det; men jag har väl ofta inget problem med dom alls. Fast sen finns det ju undantagen...
Jag skakade. Jag bokstavligt taget skakade, och ville inget hellre än att slå till bitchen.

Jag kan lite smått sorgset konstatera att vi båda fortfarande lever. Men det ska det fanimig bli ändring på.

Nattpromenad på Åland <333  Oredigerad

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha, jag kan hjälpa dig slå till han..

Va duktig du har varit med att skriva^^

2009-09-01 @ 21:37:28
URL: http://ceciliaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0